HMS dag...

HMS dag... Idag har vi haft HMS dag (hälsa, miljö, säkerhet) med jobbet. Vi skulle gå runt på 7 olika stationer och vi var sju i varje grupp som skulle ta varsin station, med kategorierna fysik, teknik, strategi, allmänkunskap, natur m.f. Jag skulle memorera olika saker på en minut, som jag sedan utan att titta skulle räkna upp, vilket jag klarade galant :) Jag har inte så dåligt minne trots allt. Sen var det även ett föredrag om samarbete, kommunikation osv. Mycket intressant då vi har lite svårt att kommunicera på jobbet eftersom det är väldigt "bullrig miljö", vi använder oss ofta av kropps språket, vilket tydligen säger väldigt mycket. En mycket intressant och trevlig dag tillsammans med arbetskamraterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0